Tuesday, May 12, 2009

Agak lucah bg aku tp mungkin tidak bg mereka

arini aku nk cite pasal asrama aku.. untuk pengetahuan korang aku tinggal kt asrama KIAM UKM.. kalo bdk2 UKM die tau la kt mn ltknye asrama ni.. kalo orang luar mgkn tau dan mgkn jgk xtau.. best duduk kt asrama ni sb die cm duk kt umah sebenar.. ade 2 bilik tidur, 1 bilik air dan 1 dapur.. pn siap ade branda lg untuk lepak2 dan ambik angin..



okey, berhadapan ngn asrama aku ni ade blok asrama untuk family.. bilik yg dpn2 ngn bilik aku adalah bilik family foreigner arab.. diorg ade 6 branak.. ibu ngn bpk die cmpur ank pmpn 2 cmpur anak laki 2.. tp anak2 die sume mmg xmendapat sepenuh perhatian drpd mak bapak diorg.. dr pagi sampai malam asyik berjalan je keje diorg.. stkt dlm asrama ni mmg diorg conquer lah.. diorg penah berjalan ke prumahan kt blakang dan bergaduh ngn anak org kt sana brebut nk main permainan kt taman.. diorg pn pnh berjalan ke pasar malam kt seksyen 16.. mmg hardcore gle ah.. pdhl umo yg sulung xsmpai 12 tahun dan yg bongsu baru 2 atau 3 tahun..

jd malam td disebabkan kepanasan dalam bilik, aku kuar ambik angin kt beranda.. tp korg tau ape yg aku nampak? anak pmpn sulung diorg mandi malam xtutup tgkp! alahai cik adik nape la mndi xtutup tgkp.. memang la awak budak lg tp dh nmpk dh ketul2 kt badan awak 2.. dh la mndi siap gosok2 badan ngn sabun ape sume.. xyh cite byk la.. bkn ak suke sgt bnda2 lucah ni..



bile pikir balik nape la mak bapak diorg ssh sgt nk kawal anak2 diorg.. ke mmg budaya arab cmtu suke biarkan anak2 konon2 supaya anak2 kenal dunia dgn sendiri? mak die 1 hal jgk.. ble kt umah je die suke bukak pintu ngn tgkp luas2.. tp korg nk tau mak die pakai cmne? berkemban ngn kain tuala pink kehulu kehilir dlm umah 2.. bdn dh la gabak.. tau la dalam umah sdiri tp tutup la tgkp sket.. jg aurat.. kadang2 ak terpikir arab2 ni islam ke x sbnrnye.. emm

4 comments:

ainShahajar said...

uuu....skodeng...

ish..malu lak bila bace mende nih

perlu ditegur...tapi org arab nih bila ditegur..susah sket kan..dorang kan anggap islam melayu nih kelas ke2 nye

zaiMi said...

2 la psl.. lecturer ukm pn ramai yg xsuke diorg ni sb diorg pantang ditegur.. truk tol..

I n n z said...

huhu. live show yg free
:D

cik syazni said...

pakai pon ketat2..huhu~

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai