Sunday, November 08, 2009

aku bangga

tengah duk belek gambar2 lama kt dalam enset buruk ni tetibe terjumpe 1 gmbar yg menyebabkan perasaan bangga menguasai diri.. lubang idung trus kembang tanpa dapat ditahan2 dan muka asik tersenyum dengan senyuman yg paling riak.. nak tau gambar ape?



tempat kejadian adelah di bangi superbowl kt warta.. tarikhnye sudah lupe... J adelah juliet atau syazni dan R adelah romeo dan semestinye adelah aku.. tengok keputusan die? 172-99.. markah tertinggi yg aku penah dapat.. dan aku jgk dapat 5 strike dalam 1 game.. korg penah ke? wahahahahaha

15 comments:

definitely.me said...

hahahaha..
pnah2. tp pling tgi 168 je. wuwuu..
heip,tidak baik lah riak. aha! :p

gummybear said...

paling tinggi pernah,
paling memalukan pun ada...

yg paling memalukan, baling bola arah blakang ek...
memg betul2 jd tumpuan..hahaha

Syazni Rahim said...

cess!! kuajaq punye BF! hahaha! eleh...mase ni je aku dpt 99...salu dapat je 100++ :P

Azuan said...

uit! 5 strike..
hebat tue haha

faRk said...

5 jeke? ko simpan la gmbr tu, aku penah sume strike. Tp aku penah tgk jela, org lain punya skor...hahaha.. XD

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

ngn awek pun tak nak mengalah.. hehehehe

Syazni Rahim said...

bulan: dia mmg cmtu, ngan aku la lg dia eksen.. tu yg ai suka tu.. ;)

~miszirdawaty~ said...

xreti maen bOwling.
haih~

BUJANG SUSAH said...

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

zaiMi said...

fza.ithu.zazha : 168? dh cukup hebat dh 2.. tp lum dpt lwn score aku lg.. haha

gummybear : adeh cukup memalukan tu.. haha

cik syazni : mmg ko slalu dpt 100 lbh tp ko ttp slalu kalah.. haha

AzuanBudakPandai : tau xpe.. bkn sng nk dpt 5 strike tau.. hehe

zaiMi said...

faRk : stkt ko pnh tgk org punye buat ape.. ko buat la strike dulu.. 1 pn jd la.. haha

BuLaN iTu aKu : ngn awek la xleh mengalah.. nnt die igt kte lemah.. hehe

cik syazni : ko jgk yg plg memahami aku.. :P

~miszirdawaty~ : main boling best tp kos agk tinggi.. hehe

BUJANG SUSAH : erk?!

Syazni Rahim said...

pe kes bujang susah ni?

1Malaysia Online 2014 said...

Alamak..setakat main bowling. Gua pandang sebelah mata jer.



p/s: Ajar gua boleh. Gua haram tak reti. Haha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tak pandai le...main ke longkang bley..huhu :P

zaiMi said...

cik syazni : nie.. jgn ditegur org beriman.. nnt die ckp kte ahli neraka plak..

Nescafe ais : xreti main boling? adeh la.. kna blaja la.. nnt kang office buat tournament kang malu plak xreti main.. haha..

nk aku ajar? bleh2.. dtg bangi ni nnt kte gi pusat boling.. tp ko yg bayar la.. :p

Mawar_berduri : ala awal2 aku main dulu pn ke longkang gk.. skng ni ade gk ke longkang.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai