Tuesday, November 03, 2009

mgkin bleh pikir nama lain kot

dh lama x update blog ni.. slalu je bukak tp xde bnda nk di post.. kalo masa free laju je idea mencurah2 macam air terjun.. tp ble dh sibuk ngn tesis ni dh ketandusan idea plak seperti berada di gurun gersang.. gurun yg gersang tau.. bukan org yg gersang.. haha

okey la arini nk kongsi pasal emel yg aku dapat.. dalam 2 -3 ari lepas kot.. slalu aku kalo komen kt blog org kalo tajuk die best aku cm nk tau la gk kn ape lg yg org lain komen pasal entri tu.. jadi cara senang die sebab aku pn jenis pelupa aku subscribe post die tu pakai emel.. ala yg masa kite nk post komen tu kn ade pilihan sama ade nk follow up emel ke x.. kalo tajuk die best slalu aku tick je kt kotak tu.. nnt die antar la emel kalo ade org lain post gk..

alkisahnye ade la sorg ni die komen kt satu blog.. ade dlm blog list aku gk.. tp die punye nick agak pelik la.. xcaye? tgk la..



nmpk x ape yg tulis? kalo x nmpk bleh besarkan gambr tu.. klik je.. tp kalo yg malas nk klik tu xpe ni aku highlight kn.. die tulis kt situ "but ppl called me himapuki".. adeh la xde nick yg sedap sket ke? ramai org yg pakai nick sebagai gnti nm diorg.. ade kawan aku nm dettol.. ade yg aku tau nm bijan.. ade jgk yg nm downut dan bulan.. tp himapuki?

mungkin aku yg salah sebab aku pikir kotor..

13 comments:

GT said...

Jup*
Die btoL ataO kitE yg xbtoL
SayE pOwn berpkiran mcm anDa *-_-!!!

Tensen akO *tetibe je* =p

Anonymous said...

haha. x sopan sungguh beliau! tak sukeeeeeeeeee!

zaiMi said...

MiSyA BuDok PaHanG! : bukan kite je.. rase2nye sape2 yg baca nick die tu pn berpikiran mcm kite.. hehe

fifi : tu la pasal.. cm xde nick lain nk letak kn?

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- said...

uh! xpatot betol.
ntah pape (`~`)

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

tak dek nama lain ke
nama saintifiq itu juga mahu dibubuhnya

mama affan said...

sy pun pk mcm 2..huhu..baik la tukar nama..nak sebut atau pggl pn x smpi ati..

zaiMi said...

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- : mmg ntah pape..

BuLaN iTu aKu : die rs nm tu seksi kot.. hehe

fikaryna79 : kn? yg tu kalo pgl nm pnjg.. kalo pgl nm pendek? skali nm bnda lain daa..

Cik Cookie said...

Cik Cookie pun pikir mcm kamu tapi mgkin tuh nm paling ok dia pikir kot.nama japan ke.sape tau kan?

apapun klik nuff cc k.
sayang kamu byk

Cik Cookie said...

Cik Cookie pun pikir mcm kamu tapi mgkin tuh nm paling ok dia pikir kot.nama japan ke.sape tau kan?

apapun klik nuff cc k.
sayang kamu byk

zaiMi said...

aku rs pn nama jepun.. tp bunyi die x mesra alam la.. xpayah pakai nama jepun pn xpe kot.. hehe

~miszirdawaty~ said...

lawak!
nm laen da pupOs agaknya~

tHe anIMateD bIJaN said...

bijan??? hahaa~ macam kenal jek.

mgkin org tu ptt letak nick himaLAYA kot bru sesuai di nk tnjukkan ke'malaysiaan' dia. huhu~

zaiMi said...

~miszirdawaty~ : bukan pupus.. saje nk nama lain dari yg lain.. skali ngn maksud die pn lain daa..

tHe anIMateD bIJaN : adeh kantoi plak.. nk kena bayar saman ke ni? wahaha

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai