Wednesday, November 11, 2009

malam yg pelik

malam ni tetibe kabus sangat tebal.. sampai xnmpak blok D yg depan blok aku ni.. ade pape nk jadi ke ar? nk kate malam lailatul qadar pn bulan pose dh lepas lama dh.. ni aku upload gmbr tp xjelas sgt pn.. biase la gmbr malam.. tgkp ngn tpon plak tu..



malam ni pn sejuk semacam je.. bilik aku dh la kt tingkat 3.. rs cm sume kabus tu masuk dalm bilik.. malam ni pn sunyi banget.. pelik plak rasenye.. slalu ade je budak2 blok laki ni duk melalak sampai ke pagi tp malam ni senyap je.. xkan sume tdo awal kot.. ntah la..

updated : kabus tu dh hilang! xsmpai setengah jam suasana dh balik asal.. td suram je.. skng ni dh terang balik.. konpius aku..

8 comments:

gummybear said...

org tua2 ckp kalo senyap tba2 tu tndanya malaikat lalu..
tak pun,,,,jeng,jeng,jeng..hihihihihi

cik syazni said...

sebab kite duk dalam hutan kot..huhu

BuLaN iTu aKu said...

ada rasa macam duduk kat genting tak

atty's said...

napa lah agaknya ye..

fifi said...

semalam di Georgetown Penang, rasa sejuk beku sebab hujan sepanang malam. sedap oh tido!!!~

Fza.ithu.Zazha said...

ithu la keajaiban alam.. :)

zaiMi said...

gummybear : jeng3? agk ngeri di situ.. haha

cik syazni : yela kot.. tp mmg pelik gle ah.. tetibe je bkabus tebal pstu hlg..

BuLaN iTu aKu : ade2! (walaupn xpnh gi genting sebenarnye)

atty's : ntah la.. ade bnda lalu la kot..

zaiMi said...

fifi : yeke? kt sini pn asyik ujan je.. xlarat nk alihkan laptop yg kt tepi tgkp ni tkt kna tempias..

Fza.ithu.Zazha : mmg ajaib.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai