Monday, November 16, 2009

penatnye semalam

penat gle ah semalam.. dari pagi sampai ke malam keje mengangkut barang je.. huhu..pagi semalam aku kna pindah bilik.. sebab skang dh cuti semester.. jadi blok laki yg ade 4 ni dikosongkan dan pakai 1 blok je.. mungkin sebab nk kurgkan maintenance kot.. tapi aku yg asalnye tgkt 3 kali ni pn dpt tgkt 3 jgk.. dan korg jangan silap paham.. tgkt 3 adelah tgkt 4 sebab tingkat bawah skali dikire kosong..


bilik lama aku

jadi korg bayangkan la betape nk mmposnye aku pndh barang semalam.. naik turun blok 6-7 kali sambil bawak kotak2 besar.. nk abis nafas dh aku rse.. pinggang plak rs cm nk patah.. kalo ikutkan hati xnk pindah bilik tp dh terpkse pndh jgk..nk duduk 10 ari je pn.. tp bilik ni kire okey la jgk.. bilik 2 org tp aku duk sorg.. rasenye cm xde org lain nk masuk dh bilik ni..


bilik baru aku

lepas pindah barang2 sume btolak plak ke kota damansara.. syazni pn ikut sama.. gi sana sebab nk bawak kakak aku gi uia.. die dh xkeje kl dh.. die nk balik keje kb..aku bawak die gi uia sb nnt malam die ngn adik aku yg blaja kt uia tu nk balik umah.. naik bas kt greenwood.. barang2 die pn punye la banyak.. penuh 1 keta.. sape yg mengangkut? aku jgk.. nasib baik la adik aku bawak baik laptop je sebab brg2 lain masuk stor.. kalo tak aku jgk yg kna punggah..

balik malam td sempat gk bukak tenet jap.. igt nk udpate la blog sket tp dh letih sgt smpai idea pn xde.. last2 aku tgk bola je kt sopcast sambil baring kat katil.. portugal vs bosnia.. xsedar kul bpe aku terlelap..

11 comments:

Syazni Rahim said...

memang kesakitan pinggang semalam..hoho..

nnti update ar sal ebikomayo.. :D

NAZ said...

kuruus tanpa diet haha

zaiMi said...

cik syazni : ebiko mayo? nnt ptg2 sket aku update.. hehe

naz : xkurus pn mslhnye.. haha

Unknown said...

ni tengah terlelap jugak ke?? hehe :)

zaiMi said...

cik EPAL : dh bgn dh.. siap dh kuar jalan2 dh td.. hehe

attyfir said...

aktiviti sehat ..sambil menyelimkan badan..

zaiMi said...

atty's : mmmg menyihatkan tp xslim pn.. badan gajah gk.. huhu

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

syazni ikut juga pindah bilik yang sama dengan ko?????

ohh salah bace...

heheheh

mama affan said...

zaimi..tukang urut pn saket pinggang..suh syazni karate je ler..huhu..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huh...tersiksa klau turun naik tangga 6 tingkat.....1 round pun dah tercungap...ahax

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : aah kitorg duk blk sm.. kitorg dh kawin dh.. xpe.. haha

fikaryna79 : karate? mau dihujung nafasku nnt..

Mawar_berduri : tau xpe.. smapai skng kaki rs sakit2 lg.. rs cm nk kejang..

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai