Saturday, November 07, 2009

layout baru

amacam layout baru? okey x? macam ni la ble dh xde keje sangat.. asyik duk mlayan tenet je boring gk.. skali2 menyibukkan diri dengan mengucar - kacirkan blog pstu edit balik smpai elok.. best ape.. haha



tapi ade 1 je bnda yg aku xpuas ati ngn layout ni.. kt bawah tajuk entri tu kan ade posted by.. yg tu xpe.. yg aku xpuas ati yg label tu.. nape la die muncul kt situ.. menyemak je..

aku dh try remove guna yg kt setting tp xmau plak die hilang.. macam bnda tu die dh embedded dalam kod layout.. aku ni dh la buta bab2 coding ni.. xtau plak nk delete yg mana.. silap delete kang abes blog aku ni..

korg ade idea x cmne nk remove label tu?

6 comments:

Azuan said...

tak dapat nak tolong..sama buta je huhu

Cik Cookie said...

Cik Cookie pun buta jugak.
huhuhuhu

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

pegi setting le..
hehehehhe

zaiMi said...

AzuanBudakPandai : same la kite..

Cik Cookie : kite pn same gk..

BuLaN iTu aKu : dh gi setting dh tp xnk jadi gk.. ape kna ntah layout ni.. tkr layout baru nnt baru tau..

Anisa said...

hoh
ubah semula yg lame..
;P

zaiMi said...

aNiSa hANg tUaH : ubah yg lama? bleh gak.. tp tgu boring pakai yg baru ni dulu.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai