Thursday, November 19, 2009

mesin serbaguna

mase balik dari library ptsl smlm ujan turun dengan sgt lebat.. keta plak parking jauh.. jadi aku ngn syazni xleh nk balik.. kitorg duk je la kt luar library tunggu ujan berhenti.. mase tgh duk menunggu tu aku ternampak 1 bnda yg sgt ajaib yg ade kt ptsl ukm ni.. korg nk tau amende?



inilah bndanye.. mesin serbaguna ala doraemon.. mesin ni bleh guna untuk beli topup.. bleh cuci gambar.. dan bleh bercakap.. ye mmg bleh bercakap.. haa korg jgn xpcaye plak.. mase aku duk borak ngn syazni die pn sibuk nk bercakap jgk.. duk bgtau kelebihan die kt sume org..  bising gile.. patut la org xletak die kt dalam library..

-entri yg tiade motif.. aku boring sebenarnye kt library ni.. duk mengedit tesis dari pagi td lg.. huhu

6 comments:

definitely.me said...

hahaha.
tp suke lak saye ini trhadap mesin tersebut.
hoho..

inchek,thnx krn vote diriku ini.
kpd syazni juge ye.. :)

zaiMi said...

mesin yg sgt berguna.. hehe.. gmbr yg mng tu mmg ptt mng pn.. kreatif.. ssh nk tgkp gmbr cmtu..

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

zaimi.. mesin untuk kurus kan badan tak dek ke,.
aku teringin nak kurus huahuahauahua..sedih... diet tegar macam mana pun.. badan tetap macam ni.. tak mau hidup macm ni

mama affan said...

haha..naper x u tube kan apa dia ckp..nak gak dgr..huhu..

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : tu la psl.. kalo ade mesin kurus yg berkos rendah dh lama dh aku beli.. ni harge riban2.. mn mmpu..

fikaryna : nk dgr die bcakap? dtg la kt library ukm ni.. hehe

definitely.me said...

hehe. tenkiu inchek.. :)

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai