Saturday, November 14, 2009

pengklik penipu

bleh dikatakan sume blog mesti ade skurg2nye 1 ads.. korg tau ape itu ads kn? kalo xtau bleh baca kt sini.. ade macam2 jenis ads yg korg bleh letak kt blog.. paling femes nuffnang la..


ble dh ade ads mesti la nk kna klik2 kn? jadi korg pn promote la macam2 cara nk suh org klik nuff korg.. ade yg buat geng klik2.. kirenye cm buat 1 team untuk saling klik nuff masing2.. aku pn ade join gk geng cmni.. contohnye cm kt Hbz.. aku join team yg die buat.. walau pn org ckp xleh buat cmtu sebab tkt nnt kna banned ngn nuffnang tp aku ttp join jgk.. ala die msti bg warning dulu.. nnt dh kna warning aku stop la.. hehe

pastu ade jgk yg jenis tinggalkan pesan kt chatbox.. contoh ayat yg femes macam 'dh tembak dh nuff kt sini.. nnt tembak kt blog kite plak..' atau pn yg bg hint je cam 'klik2 nuff die'.. nnt kna paham2 sdiri gi balas klik kt blog die plak.. cara cmni pn aku buat.. tp aku xpenah plak direct ckp suh klik nuff aku.. cuma kalo org tu klik nuff aku nnt aku gi blog die plak balas klik.. kalo nuff die tdo pn lain kali aku ttp gi klik gk.. dh org berbudi kite mesti la berbahase..


tp ade plak masalah die.. ni pengalaman kawan aku sdiri yg punye blog.. dan kat blog die xletak ads pn.. sebab die ckp die berblog untuk berkongsi pengalaman dan pendapat bukan untuk cari duit.. die pn dh keje sedap.. setakat duit sket2 ni ape la sgt bg die kn.. bujang plak tu.. tp kat chatbox die tetap ade org tinggalkan mesej ckp dh klik nuff kt blog die.. walau pn blog die xde ads.. cmne tu? nmpk sgt pembohongnye si pengklik itu..

kalo nk menipu pn agak2 la.. check dulu blog tu ade ads ke x.. jangan main bedal je semata2 nk suh org klik nuff awk.. atau pn ikhlaskan hati mase klik.. btul2 klik dulu br tulis kt chatbox.. xyh nk tipu.. ala 1 klik je.. xbazir tenaga pn.. nasib baik la kawan aku tu jenis xkisah.. kalo dijajanye cite si pengklik penipu tu ntah2 xkn ade dh org nk klik nuff die..

19 comments:

Lia3003 said...

yang awak letak gambar tu, apa benda tu?
jz wondering..
erm...saya paling segan nk ckp dah click2 nuff..kdg2 je buat g2. if saya xdpt click nuff..saya komen entry dorang...xsemestinya click nuff leh jana banyak..aceli, salah satunya, makin tinggi traffic, makin tinggi earning.. so, x kisah lah click or tak.. traffic still berjalan sebab org sentiasa datang..

zaiMi said...

Liyana : gmbr yg mn? sume dpt tenet je.. hehe.. tu la.. kalo pndai main trafik sng2 je dpt duit.. kn?

Cheese Monster said...

lyana mean gmbr u ounye earning tu la. i think..

wah..thanks beb..ade jg name HBZ kt sini.. maloo neh..haha..

tu la pasal, xde nuff. bc la entry. ni x.masuk blog orang xnk tgk entry baik pg tido je dari nak menipu. last2, aku letak lg satu iklan, kalau xde nuff, click la lg satu iklan tu..ade ke xde click je.ok. support each other. tak rugi pun..

thanks.

Capo Grande said...

klik ur nuff...hehe...tipu je, iklan xkuar walaupun dah refresh byk kali...

tu la antara sbb xletak chatbox...xde kesempatan la nak klik2 saje2...tapi team yg HBZ buat tu aku join la...kalau xsempat pun, at least sekali sehari...

Firol said...

hooo mula-mula dulu benda ni lebat jugak

Cik Cookie said...

xkisah laa ko sendiri ada ke x, yg ptg clik k kat blog CC.dah singgit lebih nih.hohoho....

ok,bg Cik Cookie bnda mcm nih depend pada org singgah blog kita.klu dia nak klik tapi ads tuh xde mmg xdinafikan laa sgt kesian sama itu org.

MsAnisSyahirah said...

owh, ada ke camtu?
huhu..

hope bukan aku la..
hihi..

Suraya I. said...

that is a cheap way of cheating..nmpk sgt dtg2 blog org trus crik chatbox..bc post or usha2 blog pun x..

v said...

Memang ada org gini. Ekceli aku baru terkena tadi. Ingat nak jugak wat n3 sal ni. 2, 3 ari lagi ko baca ler kat blog aku. Kisah aku sedikit lain drp kisah kawan ko tadi ... ekekekeeee ... org ni macam2 ya!

zaiMi said...

hBz : eleh malu la konon.. padahal bangga tu.. haha.. btul ape yg ko ckp.. klik je.. support each other.. sama2 dpt benefit la..

zaiMi said...

Capo Grande : skali sehari pn dh cukup bagus drpd xklik lgsg..

zaiMi said...

Firol : skng ni dh xlebat ke?

zaiMi said...

Cik Cookie : tu la.. tp kalo ade letak ads tp iklan xmuncul xpe.. ni xletak ads lgsg tp ckp dh klik2.. cmne tu?

zaiMi said...

MsAnisSyahirah : bukan ko la kot.. tp pelik plak nape ko cm trase? haha

zaiMi said...

SuRayA^i. : tu la psl.. xnk bc entri pn xpe tp xyh la tipu.. dpt dose free je..

zaiMi said...

lili11 : laa ko pn trkena gk ke? okey2 aku tunggu entri drpd ko plak.. hehe

MsAnisSyahirah said...

huahuahua..bukan terasa..kekadang aku klik iklan tapi tak sempat nak abih load, aku dah close tab iklan tuh..seakan2 macam tipu la gak tu..skg baru ku tahu, kena load betul2..hihi..peace..

1Malaysia Online 2014 said...

Kahkah..

Gua setuju sangat. Gua pun tak taulah sampai bila budaya ni akan berterusan. Gua yakin tak lama lagi Nuffnang akan bankrupt.

Gua tak akan klik balik walaupun ada yang klik ads Nuffnang gua. Gua tak suruh pun.

p/s: Ramai yang sekarang ni buat blog semata mata nak klik-klik Nuffnang. Gila punya blogger.

zaiMi said...

MsAnisSyahirah : dh tau okey.. sama2 berusaha curi duit nuff.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai