Monday, November 16, 2009

Bulan! aku pn nk join COnTEst!!!a picture tells a thousand words..

kepade cik bulan.. aku pn nk join gk contest yg ko buat tu.. sebenarnye awl2 cm xnk masuk tp setelah diugut oleh cik syazni maka aku pn terpakse la menjoinkan diri.. huhu.. harap dapat pertimbangan sewajarnye.. : p

aku nk letak pakai format caption for media writing ni.. aku tgk kt blog anisa.. berminat plak nk try.. walau pn aku bdk bio.. hahah!

okey ni gmbr 1st..

foto by syazni
place: lab mikrobiologi
mood:curious, helplessness
*gambar ni ambik mase buat final year project psl fungi.. mase ni adelah mase yg paling menderita bg aku.. nk kna gi lab tiap2 ari culture fungi tu selama 6 bulan berturut2.. cm dh nk gle dh.. nasib baik la syazni ade menemani sebab die pn kna buat bnda yg sm gk.. haha


gambar 2nd

 foto by syazni
place: lab mikrobiologi lagi
mood: pathetic.
*ni pn gambar mase kt lab gk.. salah 1 keje yg kna buat ble dh culture iaitulah fungal identification.. mau terkeluar bijik mate nengok pakai mikroskop tu.. fungi tu mmg cntik.. mcm2 kaler.. tp tu la.. ntah2 sebab buat keje tu aku skng dh kna pakai spek.. huhu


gambar 3rd

 foto by syazni
place: pantai cherating
mood: blues. horny
*ni gambar mase kt cherating.. mase tu mak sdare syazni nk kawin kt kuantan sana.. jadi kitorg drive dr KT ke kuantan.. dh smpai sana xtau nk gi mana gi pantai jap.. tu yg dpt gmbr tu.. mase tu aku tgh duk skodeng org mndi pakai bikini.. syazni tgk pn menggeleng.. hahah


gambar 4th

foto by syazni
place: Pulau Kelumpang Forest Reserve
mood: emosional. breathless.
*ni gambar mase gi sampling untuk project for master.. mmg letih nk mmpos.. korg bayangkan kna assess 1 ha plot of mangrove forest.. tanah mangrove bkn cm tanah biase.. die bselut.. nk jalan punye la ssh.. nampak tu selut penuh kt sluar ngn kasut? cabaran untuk mendapatkan sekeping ijazah master..


kalo korg prasan sume gmbar by syazni kn? sebenarnye aku xtau foto by tu untuk org yg menangkap gambar ke / pemilik gambar.. tp mmg sume gambar tu syazni yg tangkap dan die yg bagi sb die mmg suke menangkap gambar.. kalo harapkan aku mmg x bergambar la.. trime kasih untuk syazni.. kaulah kekasihku sampai ble2.. ceh! terjiwang plak.. sori.. haha

kepade cik bulan.. agk2 aku ade can x nk menang ni? walau pn sudah ku tau jawapannye.. huhu

8 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

zaimi... thank sebab sudi join
aku ambik pic ko yang first tu.. nanti aku edit sikit

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : adeh la baiknye ko nk tlg edit gmbr aku.. time kasih byk la.. kalo harapkan aku yg nk edit mmg xkn la sb aku xreti edit2 gmbr ni.. hahah

Suraya I. said...

lme gle x msuk lab bio T__T (since tamat spm)..

btw, Pulau Kelumpang Forest Reserve tu ktne?

zaiMi said...

SuRayA^i. : xpe.. bkn best pn masuk lab.. hehe.. pulau kelumpang tu kt perak.. dalam hutan matang..

tHe anIMateD bIJaN said...

gmbar no 3. layan blues. but horny. my god. len kali ajak aku g cherating gak. haha~

zaiMi said...

tHe anIMateD bIJaN : nk kna bunuh ngn syazni gi sana semata2 nk tgk pmpn bikini? haha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

gambar yang first tu nampak cam nak campak je barang2 kat atas meja tu ke bawah .. :P

zaiMi said...

Mawar_berduri : mmg nk campak pn.. tp kang xleh dpt ijazah plak.. haha

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai