Friday, November 20, 2009

template baru lg

tangan aku menggatal lg.. xsmpai sebulan aku pakai template blog yg gelap tu aku tukar lg pakai template putih plak.. tp ble dh siap edit baru prasan xleh letak nuffnang kt tepi sebab sempit sgt.. bleh letak yg paling atas ngn paling bawah je.. kuang3..


template lama



template baru

ringkas kan template baru ni? hitam putih je.. aku suke.. cuma yg xleh letak nuffnang kt sidebar tu je yg kureng sket.. tp xpe.. kalo aku dh boring nnt aku tukar template baru lg.. hahah

3 comments:

Syazni Rahim said...

comey doh template mu ni.. :P

mwah mwah!

zaiMi said...

cik syazni : comey la sgt.. rs cm kosong je.. huhu

Zoelhilmi said...

ok template nih..macam blogsite perfume aku.tapi samapi skang aku tak tau nak guna link kat atas tu..
Tolong ajr Mi.lol

http://miniparfums.blogspot.com

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai