Saturday, November 21, 2009

edit template lagi

bangun pagi td aku rs aku kena buat sesuatu pasal template baru blog ni.. sebab kn xleh letak iklan nuffnang kat sidebar.. aku pikir ni dh menjejaskan periuk nasi aku ni.. walau pn duit nuffnang aku ciput je.. jadi aku buka edit html aku pahamkan betul2 dan aku pn start mengedit.. ni gambar sebelum diedit..



dan ni plak gambar selepas siap diedit.. korg tgk kat bahagian yg ade nuffnang tu.. yg ade iklan kuning tu..



bleh nampak beza die kan? yg asal nuffnang die ade terkerat separuh.. iklan pn cm xnk kuar je.. tp lepas edit template bagi ngam2 trus dpt iklan.. mengade tul nuffnang ni kn? dan sebagai upah susah payah aku mengedit template maka aku telah letak kredit nama aku sdiri kat footer blog ni.. wahahaha



aku rase aku akan pakai template ni lama sebelum aku tukar template baru.. sebab aku rase template ni ringkas dan padat.. tapi korg jangan pcaye bulat2 plak.. mana la tau kot esok2 aku jumpe template lain yg aku berkenan aku mesti tukar lg punye.. nnt jangan korg konpius2 plak kot2 salah masuk blog.. dah ade about me kat tepi tu gambar aku sah2 la tu blog aku.. hehe

9 comments:

1Malaysia Online 2014 said...

Tahniah bro..Dah semakin maju. Gua teruja dengan layout baru ni..Nasib baik lu dah guna dulu.Haha

zaiMi said...

Nescafe ais : adeh la kalo ko nk pakai template ni pakai je.. nnt bleh jadi blog kembar.. hahah

Daud Mili said...

menarik...mana dapat?...hahaha~

Suraya I. said...

i love this template anyway. simple. sometimes bile mcm rse srabut dgn blog sndrk sy pun akn trus edit blog tuka kaler putih je hehe..

zaiMi said...

Daud Mili : dapat kat deluxe templates.. 1st time tgk pn dh bkenan.. tu yg download pakai trus.. hehe

SuRayA^i. : tau xpe.. kite yg tuan punye blog pn rs serabut.. reader lg la.. baik tukar je template baru..

jijie said...

patut le tetibe terang benderang mata bile mai ke sni..hihi

Mrs Nurul said...

mesti tukar balik dalam 1 minggu lagi ni haha

Lia3003 said...

pANDAINYA awak meng"oter" template..saya ni bengong xtau pape

zaiMi said...

jijie : dh boring idup dalam kegelapan.. nk try yg terang benderang plak.. :P

░♥si lampu neon♥░ : eh2 cmne bleh tau ni?

Liyana : senang je sebenarnye.. cuma kna try & error.. nnt paham sdiri..

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai