Friday, October 30, 2009

follower ke 100

wohh sedar xsedar follower aku dh lebih 100 ropenye.. xsangka blog bodo cmni pn ade org nk follow.. hahah! neway pade sume yg follow blog aku.. aku amat menghargai korg.. setiap blog korg aku lawat dan baca.. kalo ade nuff tu siap klik nuff lg.. haha

oh ye lupe nk ckp.. mulai 2-3 ari lps aku dh kurgkan berblogging.. sebab lusa dh masuk bulan 11.. tesis aku xsiap lg.. jadi nk kna fokus kt tesis dulu.. dh siap nnt br bleh berblogging dgn tenang dan aman.. hehe

8 comments:

mama affan said...

hmm..iyo la..buat la apa yg utama dulu..kalau ader cite br..up date eh..sonot bc kisah2 zaimi ni..hehe..

Cik Cookie said...

nnt tido tesis
makan tesis
jalan2 pun igt tesis
mandi fikir tesis
gud luck

Azuan said...

dah3 pegi buat tesis nuh!
nasihat dari junior nie hoho

zaiMi said...

fikaryna79 : sronok ke? cite mngarut2 je pn.. hehe

Cik Cookie : mmg pn.. tesis telah menghantui hidupku.. huhu

Manusia : tgu la ko junior ble smpai ms ko buat tesis nnt br ko tau seksanye.. :P

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- said...

chayyok3 =)
~ da ciap tesis nti msti lega yang amat =) (macam minum kopi di hari hujan. hehs..-merapu)

zaiMi said...

--siLEnt_ 5iLh0ueEtte-- : minum kopi di ari ujan? lawak plak.. hehe

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

sape yang bertuah tu???

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : ntah la.. cik marsya rasenye.. ari tu ingat tp skng dh lupe.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai