Thursday, October 15, 2009

Papadom

malam td gi la panggung ngn syazni untuk tengok cite papadom.. dh sume org ckp cite die sedap.. nk tau gk la kan sedap sampai tahap mana.. tp sampai tgv mines dh lmbt sket.. org bratur panjang bukan main.. tp sebab semangat nk tgk gk filem tu sanggup gk tunggu.. alih2 dpt seat yg dh terkedepan..



untuk pengetahuan korang filem papadom adalah hasil karya dan arahan afdlin shauki.. filem ni start tayang kt panggung 8/10/2009.. sebelum masuk panggung filem ni dh dihantar untuk pencalonan FFM dan menang macam2 anugerah.. tu la uniknye filem ni.. belum masuk panggung tp dh meletup.. ade ke filem melayu lain cmtu?



macam mn ngn filem tu selepas aku tengok? aku xtau nk review cmne.. sebab filem tu terlalu best untuk digambarkan ngn ayat aku.. bg korg2 yg suke letak bintang kt satu2 filem percayalah.. xde jumlah bintang pn yg cukup untuk menggambarkan betapa bestnye filem ni.. bagi yg belum tengok lg pegi la tengok.. korg akan rasa duit yg korg blanjekan beli tiket adalah sangat3 berbaloi..

-untuk afdlin shauki.. gua mmg tabik sama lu la afdlin.. pandai lu buat cite.. gua xde nmpk sket kurg pn kt filem lu bro.. gua gelak macam nk mati kt dalam panggung tu.. bg gua lu adalah contoh bagi sume pengarah dan pembuat filem di malaysia.. teruskan lg afdlin.. gua tunggu filem baru lu..

11 comments:

fifi said...

uik...bkn dlm paper ckp x brape nk best ke? i bace title je la. x tao cter penuh.

zaiMi said...

papadom xbest? org tu dengki ngn afdlin ke ape? haha! nnt tgk la sdiri nilai la sdiri.. :P

cookie devine said...

bila nak tgk nih..

zaiMi said...

cookie devine : nnt ade ms g la tgk.. hehe

BuLaN iTu aKu said...

cerita yang meletopp

BezBuddy said...

esk bru ak nk g tgk....hehehe
sori tetbe nyebok lak kt sni =)

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : mmg meletop.. smpai skang ble tringat je scene die yg bodoh2 msti gelak sorg2.. hehe

BezBuddy : x menyibuk pn.. nnt bg la komen lg.. hehe

F a N T a S Y said...

nk tgok jgk.
tp kite duduk kat hutan
hhihihih
tade panggung

zaiMi said...

F a N T a S Y : tade panggung kna tunggu cd kuar la.. lmbt lg.. hehe

falcon said...

erm best sgt ke?? hehhehe

zaiMi said...

best xbest tu kna tgk sdiri nilai sdiri.. sebab best itu subjektif.. hehe

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai