Friday, October 23, 2009

catcheye tu ape? main dapt duit?

aku igt xnk post psl bnda ni tp sebab aku nk tau aku post jgk.. nk tnye korg.. Catchye tu amende? setakat yg aku baca dan aku paham ia adalah sejenis ads gk.. cume die syarikat baru.. sebab tu die sibuk duk promote..




tp aku xpaham.. nape sume blogger pn duk promote bnda tu? siap bagi link sume.. kt blakang link tu mcm ade personal id.. jd nk tau la.. catcheye ni die cm affiliate ke? sape yg masuk bwh penaja nnt penaja die dpt duit.. dan sape yg taja org pn akan dapat duit.. mcm tu ke?

no offense.. aku cuma nk tau.. bukan ape.. sayang kt status gliteratti nuffnang aku ni.. nnt kang dh join catcheye trus xde status gliteratti dh.. hehe

10 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

tak pandai sangat la nak buat duit guna entenet

Cheese Monster said...

aah..ape yea..tp aku main click je..da dpt link pun..jom la try..

http://www.catcheye.com.my/?r=4014

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : aku pn xpandai jugak.. hehe

hBz : xminat la.. org lain minat kot.. heheh

Syazni Rahim said...

jgn jd mcm aw survey dah la mie..hiks~

Cik Cookie said...

xnah terpikir nak letak ads nih.

zaiMi said...

cik syazni : awsurveys tu sampah.. huh

Cik Cookie : xyh letak pn xpe.. bkn sng nk dpt duit die.. hehe

raxm raxis said...

da bkk ari tu tp mls nk phm...

zaiMi said...

raxm raxis ; xyh paham pn xpe.. xbest pn.. hehe

Liyana Lunia said...

heee. signup je, sbb die belum officially lunch, nnt bila dh officially bru boleh letak ads dkt belog tp kalau rasa nuffnang lg masyuk, boleh letak balik ads dia, nnt gliterati akan dpt balik dlm mse 2 3 hari cmtu, kalo x dpt email je nuffnang ;P hee dont worry laa ;p

LaNuNsepet said...

aku teringin nak wat... tapi cam payah jar.. tapi aku still try n try

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai