Wednesday, October 28, 2009

tido lagi best

2-3 ari ni pale otak aku duk bengang je ngn tesis ni.. duk buat sampai sparuh mati tp xsiap2 gak.. macam2 halangan.. ari ni aku dh siapkan data analisis.. nk gi antar kt supervisor nk mintak check data okey ke x.. tp supervisor xde plak.. esok baru ade..




dh la ujan skang ni.. katil cam memanggil2 je suh aku baring kt atas die.. tp kalo baring kang dkt kul 7 nnt baru bangun.. tp ade org kesah ke? cm xde pn.. baiklah katil aku akan memenuhi hajatmu yg mahu bersatu denganku.. selamat tinggal realiti.. selamat datang fantasi.. krooohhhzzz

13 comments:

itafukada said...

lorr..p tdo budak ni.camne nak siap assignment tu dik oii..huhu..
len kali jgn wat separuh mati, sbb seapruh mati tu da kira nazak tu.ptt buat bila tgh hidup ni.hikhik..

Liyana said...

ha....lecturer mmg ssh nak jmpa..rilex...
g tido.. hehe

::cdot the dot:: said...

huh...klu ko rasa ko nak membadak jek tanpa diganggu, ko jd cam aku ni...cuti 2 bln ko...sapa nak bg...beshhh btul...membadak jek keje haku...kat sini pun ujan mi...aku rasa kanbaik aku lyn mata dr aku lyn ko kan mi...slmat tido...

zaiMi said...

itafukada : asalnye mmg idup tp dh xtahan dh smapi sparuh mati dh.. huhu

Liyana : mmg ssh nk jumpe.. nape la die xduk kt bilik je kn? ksian kt student..

::cdot the dot:: mmg dh bcadang dh lps abis blaja ni nk membadak.. bkn 2 bulan je.. tp berbulan2 smpai la dpt keje.. heheh

BuLaN iTu aKu said...

kalau penat tido la sekejap....
hehehehhehe...

falcon said...

hahaha kalo aku pon mmg tido jerk lg best..... skng ni pon aku terpaksa berbahagi masa tido dgn keje.. bila la aku dpt tido dgn tenang tanpa di ganngu dgn kerja... hehehe

thanks for ur comment..
sila singgah lagi falcon1019.blogspot.com

~ein~ said...

rehat cukup2 dulu..baru sambung pening kepale ngan tesis tu..=p

hBz said...

sangat indah tido tu..tido yea..

buai laju laju, smpp pokok sena, ape dalam baju, sekuntum bunga cina~

Mawar_berduri said...

kesian aku tengok Housemate ku yang berjaga siang malam nak abiskan tesisnya...mungkin kamo juga seperti Nya.....

Firol said...

biasalah bro zaman belajar macam tu....tido pun paling best zaman belajar

gummybear said...

jgn tension2...
biasalah, nama pun student kan..
kene bnyak bersbr kalo nk berjaya :)

zaiMi said...

BuLaN iTu aKu : kalo dh tdo bkn sekejap la.. sehari suntuk trus.. hehe

falcon : tunggu dh tua nnt la kot.. dh pencen bleh la tdo puas2.. hehe

~ein~ : kalo bleh xnk pening kepala pn.. nk tdo je.. bleh?

hBz : adeh siap ade lagu plak.. huhu

Mawar_berduri : seperti itu la.. bkn sng nk siapkan tesis wooo..

Firol : mmg.. tdo la sdp.. kalo xleh tdo mmg menderita la..

gummybear : tgh bersabar la ni.. kalo xsabar dh quit dh.. :P

atty's said...

tido sekejap tak pe....

Post a Comment

setiap komen anda amat-amat dihargai